כשאנו אומרים "האחר הוא אני" אנו מתכוונים שכולנו דומים אך גם שונים.
כולנו דומים בכך שכולנו בני אדם, לומדים אותם מקצועות, ושלכולנו יש אותם איברי גוף.
אנו שונים במראה החיצוני, באופי, בתחביבים, לכולנו יכולות שונות, אך כולנו מעוניינים להרגיש שייכים.
מותר להיות שונה בקבוצה. השוני לא תמיד מבחירה וההתמודדות איתו מאוד קשה, לכן חשוב לכבד ולהבין גם את השונה.
אני מרגיש חלק מהקבוצה כשמקשיבים לי, כשמשתפים אותי, כשעוזרים לי אם אני זקוק לעזרה, וכשאני משחק עם חבריי באותם משחקים ושכולנו חברים מאוד טובים.
כדי שניתן יהיה לומר שבכיתה שלנו "האחר הוא אני" צריך לכבד אחד את השני, לא להעליב, לא לפגוע, לנסות להבין, לעזור, כי כל אחד שונה ומיוחד ואנו צריכים להשתדל לקבל זה את זה.
כולנו דומים בכך שכולנו בני אדם, לומדים אותם מקצועות, ושלכולנו יש אותם איברי גוף.
אנו שונים במראה החיצוני, באופי, בתחביבים, לכולנו יכולות שונות, אך כולנו מעוניינים להרגיש שייכים.
מותר להיות שונה בקבוצה. השוני לא תמיד מבחירה וההתמודדות איתו מאוד קשה, לכן חשוב לכבד ולהבין גם את השונה.
אני מרגיש חלק מהקבוצה כשמקשיבים לי, כשמשתפים אותי, כשעוזרים לי אם אני זקוק לעזרה, וכשאני משחק עם חבריי באותם משחקים ושכולנו חברים מאוד טובים.
כדי שניתן יהיה לומר שבכיתה שלנו "האחר הוא אני" צריך לכבד אחד את השני, לא להעליב, לא לפגוע, לנסות להבין, לעזור, כי כל אחד שונה ומיוחד ואנו צריכים להשתדל לקבל זה את זה.
יקיר היקר...
השבמחקמאוד אהבתי את האחר הוא אני כי זה עוזר לי להבין שלא כולם דומים ולא כולם שונים
מקווה עוד לראות
יקירי שלי
השבמחקשמחתי לראות שיש לך בלוג משלך. כתיבתך מאוד מרגשת ועניינית, בנושא חשוב וערכי.
ברצוני לברך את בית ספר הוברמן והמורה חניתה על היוזמה. הכתיבה בבלוג תורמת ללמידה משמעותית, קידום ועידוד הכתיבה ולידע בשימוש בכלים טכנולוגיים.
יישר כח לך ולכל התלמידים.
אמא
אילנית היקרה,
מחקתודה על תגובתך בבלוג. היום הצגתי את התגובה שלך בכיתה ולמדנו ממנה.
תודה חניתה
ליקיר חברי הטוב
השבמחקמאוד אהבתי את הכתבה שלך
אהבתי את התמונה של האחר הוא אני.